13. července 2017

Po delší době se hlásím,

          ale opět jen krátce... A přestože neumím být stručná, tentokrát to stručné opravdu bude :-) Popravdě řečeno - dnes píšu především proto, abyste si nemysleli, že jsem na ten svůj blog zapomněla… Nezapomněla… Jen toho bylo v posledních dnech opravdu hodně, takže ve volných chvílích jsem byla ráda, že mohu je „zírat do blba“ a všechny ty spěchy a „stresy“ z posledních dní ze sebe setřepat, přerovnat si myšlenky a tak dále... Však to někteří možná znáte…

          Kromě toho jsem se postupně začínala dostávat do fáze, kdy jsem začínala nebýt úplně spokojená s tím, co tady píšu :-) A nemyslím tím, že by mi vadilo, co píšu konkrétně… ale spíše mi začínalo obecně vadit zaměření blogu. Původně jsem chtěla, aby tento blog byl hlavně relaxační. Chtěla jsem psát spíše hlouběji o životních stylech, o relaxaci a uvolnění a všech těch věcech a činnostech, které pomáhají k odreagování a konkrétně mne mnohdy přežít to rychlé (alespoň pro mě rychlé, snesla bych pomalejší) a občas chaotické životní tempo. Jenže.... když není příliš času nazbyt, a člověk by rád především psal, tak píše alespoň o tom, co má přímo před očima :-) Nicméně - i ta radost z psaní musí být…

          A v podstatě tím, že jsem teď neměla na psaní příliš prostoru a zároveň jsem cítila, že už nechci psát jen povrchně o „čemkoli“, tak jsem si dala menší pauzu k pročištění hlavy a k hledání mých původních úvah o směřování tohoto blogu… Znovu se mi začala postupně (a neúprosně) vkrádat na mysl idea, kterou jsem měla zpočátku (a kterou se mi tedy nepovedlo naplnit…), a jíž bych se chtěla při dalším psaní držet. Ale potřebuje ještě trošku doladit… a protože v blízké době mě čeká konečně ono válení se u moře a tudíž prostoru k přemýšlení nad dalším zaměřením blogu bych snad měla mít dost (dopřejí-li holky), tak si myslím, že do konce prázdnin bych tomu tady mohla dát nějakou jasnější hlavu a patu. (A jinými slovy – pár týdnů se tady zase neobjevím… :-) )

Snad už to pak bude k mé (a doufám, že i Vaší) spokojenosti :-)

Hold, některé věci si musí člověk nejdřív osahat, aby zjistil, co je pro něj to pravé (a co ne…)




Pěkné léto Vám přeji!

1 komentář:

  1. Přeju krásnou dovolenou a přeji Ti, aby jsi se " našla ", protože to je hodně důležité, aby psaní bavilo a mělo smysl.
    Klidné, pohodové dny-

    OdpovědětVymazat